HEALTHY TIPS

26. února 2014 v 21:56 | Violet |  Violet's diary
Zdravíím!
Aby jste si oddychli od věčných deníčků, tak sem se rozhodla dneska trošku pro změnu. Nechci si hrát na nějakého odborníka nebo něco!!! Ale už delší dobu se snažím najet na nějaký ten fitness life, ale zjistila jsem, že v týdnu je to dobrý, ale o víkendech si to celkem nedávám vzhledem k tomu že se u nás nedá nic dělat, takže podnikáme věci, které se občas týkají jídla :D :D, ale už to krotím! :D Každopádně se chci podělit jen o pár typů na potraviny, jídla, nebo o dobrých videích na youtube apod. :))





Co se týče jídla snažila jsem se několik věcí nahradit za ty "zdravější" například sem vyřadila bílé pečivo, to už je pro mě skoro tabu. Taky chleba který už sem taky dlouho neměla, je to ale dřina odolat mamčinému domácímu :/. Snažím se co nejvíc to jde!!! omezovat sladké :D:D bohužel občas můj jazýček mlsný je, ale tak jednou za čas to neuškodí, jen to nesmí být furt že áno :D. Každopádně můžu jenom doporučit, že když přece jenom zhřešíte, tak z toho nemějte výčitky, působí to na vši psychiku, tak si prostě řekněte "nic jedeme dál". Hlavní je nezvdát to. Ono je těžké než si na to zvyknete, chce to vážně čas. Já si na to taky pořádně ještě nezvykla :D, ale věřím že to půjde. Pomalu a jistě :D. Taky sem vyřadila všechny vysočiny apod. salámi! Ty doby kdy moje veře vypadala stylem dva rohlíky, vysočina, hermelín :X:X:X :D to už je ale vááážně dáávno zamnou! A za to jsem ráda -_-
Dále bych chtěla podotknout to co slyšíme z každé strany. Minimálně 5 jídel denně z toho jedno teplé což je u všech samozřejmě oběd. 80% je strava a 20% cvičení. Taky nezapomínejte na jo-jo efekt! Kdo by nevěděl tak je to, že když nejíte, zhubnete a pak najedete opět na stejnou stravu jako předtím tak přiberete rychlejc! Proto minimálně těch 5x denně :).
Taky bych chtěla doporučit stránku http://www.kaloricketabulky.cz/, kde se můžete zaregistrovat a zapisovat si denní jídelníček a sledovat tím kolik má co kalorií, sacharidů apod. Dá se tam dokonce nastavit huboucí program a počet kcal se vám nastaví přesně podle cílové hmotnosti :)!


Abych neumřela hlady bez pečiva :D! tak sem chleba nahradila těmito křupavýma chlebíčkama :3 mám je hrozně ráda a dají se jíst k čemukoliv, s čímkoli a jakkoliv :3 Nejradši ho mám třeba s tvarohem, cottage sýrem, s krůtí šunkou nebo i s trochou marmelády, lučinou apod. (tyto koupíte v lidlu)

Chlebíčky, jahodová domácí marmeláda, banány a musli s medem :)

Chlebíčky, tvaroh s medem a banány :3

Gervais s pažitkou, paprika, okurek, krůtí šunka, sýr :3


Tohle je spíš jen takový rychlý typ pro svačinu :3 lískové oříšky, mandle a sušené brusinky. Je to skvělá náhrada za brambůrky apod!

Vaření na vodě

Jedna z věcí co mi doporučil kamarád (můj osobní trenér a poradce :DDD) je vaření na vodě. Je to hrozně jednoduché, rychlé, výborné a hlavně zdravé. Nalijete si pánev vodu a počkáte až začne vřít potom vezmete kus masa (nejlíp kuřecí nebo krůtí), očistíte si ho dáte třeba nějaké koření a hodíte ho na pánev. Maso vám okamžitě začne krásně chytat bílou barvu. Vodu dolívejte a kontrolujete jestli se plátek nepřipaluje. Takto ho tam necháte asi 15 minu vždycky tak nějak po 5 minutách ho otočte a je hotovo <3

Ach!! jedna z nejlepších mňamek!<3 kuřecí prso na vodě, mexická pánev kterou jsem dělala trochu jinak než měla ale nakonec to dopadlo snad ještě líp :D Byl to mražený mix fazolí, kukuřice, papriky, cibule a papriky a byl ještě v takové omáčce ale protože je Violka drsná holka a nečte si na obalu jak se to má dělat (y) :D :D :D tak to hodila normálně do kastrolu s vodou a nechala to tam změknout. Pak přecedila a zbyla z toho jen tato krásná zeleninka a musím říct že sem ráda bylo to skvělé. No a pak teda trochu kečupu :)

Kvalitní fotka z mého mobilu-.- ale tak opět mražená zelenina, brambory ve slupce a kuřecí prso na vodě <33


Další co můžu doporučit je tento steak! Pokud neznáte bylinkové papíry na steaky od Maggi tak hnedka utíkejte do obchodu!!! Nejlepší a nejrychlejší jídlo co znám! Vezmete plátek masa vložíte do papíru hodíte na pánev a z každé strany necháte 5 minut a je hotovo! Pak sem si k tomu jen přihodila zeleninu a domácí dresing který se skládá ze zakysané smetany, trochou kečupu a pažitky.




Tuhle krůtí šunku můžu jen doporučit, je výborná a skvěle se hodí k těm křupavým chlebíčkům:3


Ovesné vločky jsou nejlepší na snídani, mají dostatek sacharidů a ty jsou ráno důležité! Můžete si je dát s mlékem a nebo já to teď dělám tak, že vzhledem k tomu, že máme jen plnotučné mléko tak si je dám suché a přelité medem a je to vynikající :))!


No a jak už je u tvarohu známo, je to skvělá věc pro posilování. Má v sobě dostatek bílkovin, které jsou důležité. Někteří kamarádi, kteří to už moc hrotí :DD ho jí každý večer na noc. Já si ho dávám občas většinou po posilovně a nebo jen tak na večeři nebo snídani. Například namazaný na chlebíčky s trochou medu a banány. Fotka někde nahoře :)

Posilovna

Pokud si chcete zpevnit pořádně tělo, měli by jste párkrát do týdne zavítat do posilovny. Je to skvělá odreagovačka, baví vás to tam víc než v posilovně a taky tam máte kvalitní posilování. Samozřejmě je lepší, když tam začnete chodit s někým, kdo už to tam zná, ví co a jak a poradí vám jak cvičit a jak se s čím zachází. Po prvním dni se vám to možná zprotiví, ale nezapomínejte, že pokud si chcete něco dokázat nebo něčeho dosáhnout musíte pokračovat dál. Je skvělé když tam chodíte s nějakou kamarádkou a podporujete se navzájem. Taky doporučuju pro vážně slabé povahy koupit si permanentku, která vás tam donutí chodit. Já už mám druhou a jsem na sebe pyšná :D!! Jo a taky to nejdůležitější. Na všechno jděte zvolna, nepřemáhejte se, všechno nejde hned, musíte na to krůček po krůčku, kila přidávejte až se na ně budete cítit a až si osvojíte techniku, jinak to nemá cenu :)



s Terkou si to jedeme :DDD

Domácí cvičení

Když zrovna nechodíte do posilovny je fajn si zacvičit doma. Já to střídám. Vyzkoušela jsem už pár cvičení z youtubu a nemůžu si stěžovat. Když cvičíte s někým jako je například Jill Michaels tak se vám dostane kvalitního cvičení i doma! V létě jsem dělala její 30 denní program a můžu jen doporučit! Zhlubla jsem a šlo to na mě poznat, když začala škola, na cvičení jsem se vykašlala a teď se opět ke všemu vrátila a zkoušela několik videíí a ráda se s vámi o ně podělím :)



Určitě jako první Jill a její 30 day shred!!


Opět Jill a její banish fat boost metabolism complete workout! Skládá se z několika levelů, já třeba
celou hodinu ještě nezvládám takže si jedu třeba první 4 kola jenom apod. :) postupně můžete přidávat
a postupně se dostat na celou hodinu cvičení!


Hiit cvičení patří mezi jedno z nejlepších! Spaluje se při něm neuvěřitelně moc a můžu vám odpřísáhnout
že u tohoto se vážně zapotíte!!


10 minutové cvičení na břicho, můžete si ho přidat třeba k předešlému videu :)


Cardio a břicho. Skvělá kombinace. Tohle právě tento týden cvičím a musím říct že je to skvělé opět se
u toho pěkně zřídíte! :D:))

Dále už jen můžu doporučit ke cvičení nějakou skvělou motivační hudbu. Do posilovny sluchátka a hezké sportovní oblečení, aby jste se cítila sebevědomě :)) hlavně to chce pevnou vůli a vydržet až do konce a nevzdávat se. Všechno nejde hned a když se něco nedaří neznamená to že to máte celé zabalit. Musíte si prostě věřit a jak se říká "Když nevíš proč pokračovat, vzpomeň si proč jsi začal."

Opravdu si tady nechci hrát na nějakého odborníka, sama se v tom teď učím chodit, ale říkala jsem si, že bych se s vámi mohla podělit a třeba přinést někomu motivaci nebo dobrý typ na domácí cvičení či nějaké to zdravější jídlo :))
Kdyby jste si chtěli prohlédnout nějakou tu motivaci zavítejte sem http://fit-and-heal-thyy.tumblr.com/ je to skvělý tumblr plný fitness obrázků a vždycky když se na něj podívám, mám chuť se zvednout a začít se sebou něco dělat!




 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 deepoceanofwendy deepoceanofwendy | Web | 27. února 2014 v 11:59 | Reagovat

tolik zdravýho jídla! vypadá fakt dobře a hodně mě zaujaly ty papíry na maso ( jsem na intru, takže tam se tyhle věci hodí a tak )
já hlavně miluju asi těstovinovej salát se zeleninou, jinak moc zdravě nejím:-D a taky bych hrozně chtěla vyzkoušet ten " chleba ". ( snad víš, co myslím:-D )

2 #queen #queen | 27. února 2014 v 21:47 | Reagovat

Zkus jeste blogilates s Cassey;) sou super;) na jejim webu je i kalendar na kazdy den:))

3 Jane Rose / SBéčko <3 / Jane Rose / SBéčko <3 / | Web | 28. února 2014 v 19:59 | Reagovat

Dobrý a poučný článek :) držím ti pěstičky at to dotáhneš daleko... ale zase se nesmí ze vším moooc přehánět :(

4 libertine. libertine. | Web | 14. března 2014 v 20:48 | Reagovat

Jillian dobře znám a je doopravdy skvělá!
A skvělý článek.Obdobných článků na zdravou výživu/cvičení by tady tady mohlo být více(:

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
DOUFÁME ŽE PŘÍJDETE ZAS :)