Anglie 2015 | Part 2 | Beachy head, Brigton, Oxford and so on

9. června 2015 v 23:04 | Violet
Dneska sem se rozhodla pro napsání druhé části o mém pobytu v Londýně. Dneska vám ukážu fotky a popíšu zážitky z posledních tří dní strávených v Anglii. Vrhnem se rovnou na to :)

VÍCE V CELÉM ČLÁNKU!

Ráno nás v rodinách čekala snídaně. Jejich snídaně jsem si hrozně oblíbila. Naše hostitelka nám přichystala na výběr ze spousty lupínků, misku plnou malinkých jamů a maslíček a k tomu dva toasty z naprosto božského chleba dále mléko, čaj a džus. Takže sem se vždy skvěle najedla a začala den s chutí. Poté následoval odjezd na hrad Pevensey což byla stará zřícenina. Následoval Beachy Head, což byl naprostý zážitek. Jedná se o křídové útesy u pláže, které vám vyrazí dech. Celá pláž je z malých i velkých kamínků, různých tvarů a barev. Všichni sme hledali ty nejzajímavější. Navíc pro mě to bylo něco neskutečného vidět poprvé moře. Sice sme ten den měli hroznou mlhu, ale i tak jsem byla nadšená. Když jsme se dokochali a měli plné kapsy kamenů, následoval výlet do Brigtonu. Brigton je naprosto úžasný, a co se týče malého dětského kasína Brigton Pier :D to bylo naprosto skvělé. Zahrály sme si s kamarádkou takové to tančení na šipkách. Byla to sranda. Tento den sme také poprvé měli (jak říkala naše skvělá průvodkyně Marcelka) shopping! Prolezli sme PRIMARK a POUNDLAND, což je naprosto úžasná záležitost. Všechno je tam za libru. Od šperků, přes papírníctví, doplňky, líčení, sladkosti až po třpytivý smeták a lopatku :D. Tam jsem nakoupila různé sladkosti a skvělé britské čaje pro sebe i blízké. Z brigtonu už jsme rovnou jeli k rodinám. Na večeři jsme měli skvělé těstoviny plnění masem s omáčkou a opečenýma bagetkama. Mimochodem sem nezmínila že jsme pokaždé dostali dezert. Vždy to byla čokoládová, vanilková nebo mint pěna :3

(takhle to vypadlo často cestou z shopingu)

Čtvrtý den jsme zahájili opět skvělou snídaní a poté výletem do Oxfordu. Oxford je naprosto nádherné město. Kdo se vydá do Anglie, rozhodně by na něj neměl zapomenout. Co se týče univerzity, tak mě nejvíc zaujalo to, že studenti mají zakázano jezdit do školy autem a tudíž všichni jezdí na kolech. Takže okolo branek bylo nesčetně pozamykaných kol. Opět nám zbyl čas pro shopping, takže sme se vrhli na další primark a poundland. Poslední atrakce byl hrad Warwick. Tak obrovský hrad sem ještě nikdy snad neviděla. Místy byl opravený ale jinak byl docela dost zachovaný. Atmosféra a výhled tam byl parádní. Zůčastnili jsme se i přehlídky ptáků. Nikdy jsem ještě neviděla napříkald cvičeného supa. Následoval náš poslední večer v rodinách. Na večeři jsme měli nugetky s brambory a fazolky v rajčatovém nálevu plus opět pěnu jako dezert. Po večeři si nás hostitelka chtěla vyfotit na polaroid, fotku nalepila do knížky ve které si vedla zápisy od ostatních studentů a přikládala k nim fotografie. Chtěla aby jsme jí tam tak něco hezkého napsali a taky si nás vyfotila přes její super nástavec na selfie :D:D. Vyfotili sme se i na naše foťáky a dostaly sme ještě malý dárek ve formě kasičky ve tvaru anglické telefonní budky naplněné anglickými čaji. Byl to skvělý večer. Hrozně nás to potěšilo.

(neodpustila jsem si to a to vínové teď bucá u mě ve skříni)

(stejně jako tyto krásky)

Pátý a poslední den strávený v Londýně začal poslední snídaní u hostinské rodiny a dojemným loučením. Ukápla mi dokonce slzička. Naplánován byl odjezd do Londýna. Ti kteří chtěli tak šli na London eye, mě to přišlo zbytečně drahé, takže sem se rozhodla že na něj nepůjdu a zajdu na něj třeba příště, když bude možnost zase jet do Anglie. Takže ti kteří nechtěli, leželi v parku pod Okem a někteří (ja) si z tama dovezli cestovatelské klíště :DD. Následovala návštěva Britského muzea, které bylo tak obří, že jsme se tam neustále ztráceli a chodili furt dokola, takže sme to nakonec na zbyvající čas rozchodu zapíchly se spolužačkou u výborného hovězího burgeru! Potom jsme si to prošli kolem Big Benu až přes park k Buckinghamskému paláci, který mě naprosto zklamal, protože je to obyčejný, obrovský a zašedlý barák :D, ale na to nás upozorňovala i hostinská rodina, že je to nic moc. Zhlédli jsme i pouliční umělce, navštívili M&M world, nakoupili suvenýry, jídlo, prošli se Oxford street a couraly se po předcpaném primarku, kde jsem si já už nic nekoupila, protože tam bylo moc lidí a dělalo mi to opravdu zle:D. Nakonec sem si koupila dva předražené ale ještě relativně levné sandwiche na cestu a vyrazili sme po nočním Londýně (pohled na něj je neskutečný, najednou cítíte že už jste opravdu jinde) zpět k trajektu. Celou cestu jsem prospala. V autobuse i v trajektu sem to během pár minut zapíchla. Sice jsem byla rozlámaná a bolely mě záda, ale byla sem neskutečně ráda, že jsem se vyspala.

O tom co jsem si koupila nebo co jsem dovezla se kdyžtak zmíním v jiném článku. Bohužel sem to moc nefotila, tak uvidím jestli to nezakomponuju jen tak do random článku. Doufám, že se vám líbili aspoň fotky :). Přidám ještě jedno malé video, z videí co jsem v Anglii natočila, sice se zpracováním nejsem vůbec spokojená, ale bohužel nemám moc dobrý a rychlý program tudíž na něj nemám nervy a vždycky to nějak odfláknu, taky bych měla přestat používat to prodlení protože se mi to vůbec nelíbí:D nevadí aspoň malá vzpomínka. Byl to jeden z totálně nejlpších a top zážitků v mém životě. Rozhodně se tam ještě někdy chci podívat.

Violet

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.

Aktuální články

Reklama
DOUFÁME ŽE PŘÍJDETE ZAS :)